Van verwijzen tot samenwerken.
Verwijzen
Heeft u een cliënt met aanhoudende klachten na een ongeval? Meld hem of haar dan direct aan via ons online aanmeldingsformulier voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Als u eerst wat meer informatie wilt, kunt u ons ook bellen of mailen.
Planlijsten en wachttijden
Bij Robin Revalidatie werken we met drie planlijsten, elk met een eigen wachttijd, die we in chronologische volgorde afwerken.
1.
Planlijst voor het Kennismakingsgesprek (KM):
Zodra de aanmelding is voltooid, wordt cliënt op de planlijst geplaatst voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. De huidige wachttijd voor een kennismakingsgesprek is 2-4 weken.
2.
Planlijst voor het Multidisciplinair Onderzoek (MDO):
Na ontvangst van de ondertekende offerte voor het MDO, wordt cliënt op de planlijst gezet voor het onderzoek. De huidige wachttijd voor het MDO is 6-8 weken.
3.
Planlijst voor het Multidisciplinair Behandeltraject (MDT):
Zodra de ondertekende offerte voor het MDT is ontvangen, wordt cliënt ingepland voor het behandeltraject. De huidige wachttijd voor het MDT is 6-10 weken.
Bijgewerkt op 16-09-2024
Samenwerking
Wij geloven in de kracht van samenwerking, vooral bij letselproblematiek of als er sprake is van AOV. Bij het revalidatieproces van een cliënt zijn vaak meerdere partijen betrokken. Een goede samenwerking tussen deze partijen is van essentieel belang voor een optimaal resultaat. Om effectief te kunnen samenwerken is het goed om te begrijpen wat een revalidatie precies inhoudt. Er zijn immers diverse manieren van revalideren.
Heeft u een cliënt die u wilt doorverwijzen maar vraagt u zich af of deze geschikt is en wat een traject bij Robin Revalidatie inhoudt? Om hier inzicht in te geven, hebben we de afgelopen jaren, op verzoek en met veel plezier, presentaties gegeven voor (zorg)professionals en op verschillende evenementen, zoals congressen en bij advocatenkantoren en verzekeringsmaatschappijen.
We organiseren ook zelf bijeenkomsten om men te laten zien en ervaren wat revalideren bij ons betekent, hoe we te werk gaan en hoe we de samenwerking met betrokken partijen kunnen optimaliseren. Zo creëren we meer begrip voor de cliënt en dit creëert ruimte om te bespreken waar het echt om gaat.
Educatie
Interdisciplinaire bijeenkomst: Wat betekent revalideren?
Om zo goed mogelijk aan te sluiten bij een cliënt is het voor betrokken partijen goed om te weten wat revalideren inhoudt. De interdisciplinaire bijeenkomst is een passende werkvorm hiervoor en gebaseerd op zelf ervaren. Verwijzers ondergaan in de bijeenkomst soortgelijke oefeningen als onze cliënten, om zo te ervaren wat we doen en hoe we het doen.
Kennisoverdracht: onze lezingen en presentaties
Daarnaast organiseren we op locatie presentaties en lezingen, die meer gericht zijn op kennisoverdracht. Deze presentaties en lezingen kunnen ook gecombineerd worden met een training waarin men kan zelf ervaren wat een hersteltraject inhoudt.
Heeft u interesse in een inhoudelijke en geaccrediteerde lezing?
Neem dan contact met ons op via info@robinrevalidatie.nl
Geïnteresseerd in de inhoud?